Publicitetski PR
- publicitetski PR je sastavni dio izdavačkog ugovora
- neplaćeni oblik promotivnih aktivnosti usmjeren na masovne medije
- informativnog je karaktera
- podrazumijeva distribuciju materijala eksternim medijima bez poduzimanja ikakvih ostalih akcija
Poticajno-oglašivački PR
- plaćeni oblik promotivnih aktivnosti usmjeren na više komunikacijskih kanala
- odabrana usluga iz PR paketa se naknadno dodaje u ugovor
Kategorije unutar PR managementa:
Odnosi s javnošću
Komunikacija sa ciljanom i definisanom publikom putem televizije, portala i društvenih mreža.
BITNO:
- Kome se kaže?
- Šta i zašto se kaže?
- Kada se kaže?
- Gdje se kaže?
Definisanje publike podrazumijeva:
- izrada precizne publike, sa specifičnim demografskim karakteristikama
Neke pjesme će biti bolje rangirane među mladima, a neke među starijom populacijom!
- Personaliziranje poruke
Posebno napravljena poruka za određen broj ljudi stvara odanost kod publike i osjećaj da ih izvođač dobro poznaje.
- Definisanje komunikacijskog kanala
Nema potrebe slati nekome mail ako ga neće otvorit ili promovirati pjesmu za stariju populaciju na Instagramu.
Odnosi s medijima
Komunikacija s eksternim medijima i komunikacija preko internih medija Hayat Productiona.
- Distribucija albuma/singlova na min 30 radiostanica
- Distrubucija albuma/singlova na min 15 TV stanica
Naši TV kanali: Hayat HD, Hayat MUSIC, Hayat FOLK, Hayat PLUS, Hayatovci
- Distrubucija albuma/singlova na min 50 portala
Naši portali: Hayat.ba & Hayatproduction.ba
- Distribucija albuma/singlova na internim društvenim medijima
Društvene mreže:
YouTube:
Hayat Production
Facebook:
- Hayat Production page
- Hayat u dijaspori page
Pristup:
- 10 objava mjesečno
- postvljanje objave na vrh stranice (pin to top)
- story
- kreiranje eventa
Instagram:
- @hayatproduction
- @hayatudijaspori
Pristup:
- 10 objava mjesečno
- Intenzivno reklamiranje storyjem
Linkedin:
Hayat Production page
- Gostovanje u emisijama Hayat TV-a shodno programskoj shemi
- (Hayat Production Show)
- Gostovanje u emisijama na drugim partnerskim TV i radiostanicama
- Press release (pisanje saopćenja za medije, kreiranje PR tekstova)
Event management – Muzički promo – Konferencija za medije
Hayat production po izdavanju albuma ili singla najščće organizuje press koferenciju (konferenciju za medije). Ova ponuda obuhvata:
- Lokaciju održavanja konferencije za medije
- Informisanje medija
- Usluge moderatora za press konferenciju
- Press kit – unaprijed pripremljeni izvještaj s konferencije koji može pomoći novinaru u pisanju vijesti
- TV izvještaj sa press konferencije
Management društvenih mreža
- Interne društvene mreže kao promotivni alat
- upravljanje identitetom i reputacijom:
- rukovođenje ličnim profilima,
- stranicama ili
- fan stranicama na društvenim mrežama.
Vizaulni branding izvođača – Photoshooting
Ponuda uključuje:
- konceptualizaciju
- lokaciju
- editing
- šminkera
- fotomanipulaciju
Grafička komunikacija
- Izrada elektronskih flayera i web banera za nastupe, gostovanja i koncerte (ovisno o količini, potrebama ili eventualno drugim zahtjevima izvođača)
- Dizaj Facebook, Instagram i YouTube postova, storyja & thumbnaila
Oglašavanje
Kupovina medijskog prostora u promotivne svrhe:
- Kupovina medijskog prostora na TV-u
- Kupovina medijskog prostora na radiju
- Kupovina medijskog prostora na portalima
- OOH oglašavanje: Kupovina vanjskih i unutarnjih oglasnih površina
Evaluacija provedenih aktivnosti
- Press Clipping (monitoring medija)
- Analiza (AVE analiza)
- Evaluacija performansa