Naslovi

PR management

Publicitetski PR

  • publicitetski PR je sastavni dio izdavačkog ugovora
  • neplaćeni oblik promotivnih aktivnosti usmjeren na masovne medije
  • informativnog je karaktera
  • podrazumijeva distribuciju materijala eksternim medijima bez poduzimanja ikakvih ostalih akcija

Poticajno-oglašivački PR

  • plaćeni oblik promotivnih aktivnosti usmjeren na više komunikacijskih kanala
  • odabrana usluga iz PR paketa se naknadno dodaje u ugovor

Kategorije unutar PR managementa:

Odnosi s javnošću

Komunikacija sa ciljanom i definisanom publikom putem televizije, portala i društvenih mreža.

BITNO:

  • Kome se kaže?
  • Šta i zašto se kaže?
  • Kada se kaže?
  • Gdje se kaže?

Definisanje publike podrazumijeva:

  • izrada precizne publike, sa specifičnim demografskim karakteristikama

Neke pjesme će biti bolje rangirane među mladima, a neke među starijom populacijom!

  • Personaliziranje poruke

Posebno napravljena poruka za određen broj ljudi stvara odanost kod publike i osjećaj da ih izvođač dobro poznaje.

  • Definisanje komunikacijskog kanala

Nema potrebe slati nekome mail ako ga neće otvorit ili promovirati pjesmu za stariju populaciju na Instagramu.

Odnosi s medijima

Komunikacija s eksternim medijima i komunikacija preko internih medija Hayat Productiona.

  1. Distribucija albuma/singlova na min 30 radiostanica
  2. Distrubucija albuma/singlova na min 15 TV stanica

Naši TV kanali: Hayat HD, Hayat MUSIC, Hayat FOLK, Hayat PLUS, Hayatovci

  • Distrubucija albuma/singlova na min 50 portala

Naši portali: Hayat.ba & Hayatproduction.ba

  • Distribucija albuma/singlova na internim društvenim medijima

Društvene mreže:

YouTube:

Hayat Production

Facebook:

  • Hayat Production page
  • Hayat u dijaspori page

Pristup:

  • 10 objava mjesečno
  • postvljanje objave na vrh stranice (pin to top)
  • story
  • kreiranje eventa

Instagram:

  • @hayatproduction
  • @hayatudijaspori

Pristup:

  • 10 objava mjesečno
  • Intenzivno reklamiranje storyjem

Linkedin:

Hayat Production page

  • Gostovanje u emisijama Hayat TV-a shodno programskoj shemi
  • (Hayat Production Show)
  • Gostovanje u emisijama na drugim partnerskim TV i radiostanicama
  • Press release (pisanje saopćenja za medije, kreiranje PR tekstova)

Event management – Muzički promo – Konferencija za medije

Hayat production po izdavanju albuma ili singla najščće organizuje press koferenciju (konferenciju za medije). Ova ponuda obuhvata:

  • Lokaciju održavanja konferencije za medije
  • Informisanje medija
  • Usluge moderatora za press konferenciju
  • Press kit – unaprijed pripremljeni izvještaj s konferencije koji može pomoći novinaru u pisanju vijesti
  • TV izvještaj sa press konferencije

Management društvenih mreža

  1. Interne društvene mreže kao promotivni alat
  2. upravljanje identitetom i reputacijom:
  • rukovođenje ličnim profilima,
    • stranicama ili
    • fan stranicama na društvenim mrežama.

Vizaulni branding izvođača – Photoshooting

Ponuda uključuje:

  • konceptualizaciju
  • lokaciju
  • editing
  • šminkera
  • fotomanipulaciju

Grafička komunikacija

  1. Izrada elektronskih flayera i web banera za nastupe, gostovanja i koncerte (ovisno o količini, potrebama ili eventualno drugim zahtjevima izvođača)
  2. Dizaj Facebook, Instagram i YouTube postova, storyja & thumbnaila

Oglašavanje

Kupovina medijskog prostora u promotivne svrhe:

  • Kupovina medijskog prostora na TV-u
  • Kupovina medijskog prostora na radiju
  • Kupovina medijskog prostora na portalima
  • OOH oglašavanje: Kupovina vanjskih i unutarnjih oglasnih površina

Evaluacija provedenih aktivnosti

  • Press Clipping (monitoring medija)
  • Analiza (AVE analiza)
  • Evaluacija performansa