Mnogi ne mogu ni da zamisle da će jednog dana šetati sarajevskom Baščaršijom bez pratnje zvuka kuckanja kazandžija. Danas, kada se mladi ne odlučuju učiti zanate, kada potražnja među domaćim stanovništvom za zanatskim proizvodima nije velika, a zbog pandemije korona virusa turisti spriječeni da posjete naš glavni grad, stari zanati su na rubu izumiranja.
Istraživačka laboratorija Sarajevo Graphics Group i udruženje DIGI.BA odlučili su spriječiti izumiranje jednog dijela historije. U vezi s tim, upoznat ća javnost sa historijom baščaršijskog zanata, te na taj način privući ljude i zaintrigirati ih.
Ekipa koja je podržala projekat čine poznate ličnosti poput redatelja Ahmeda Imamovića, scenariste Fatmira Alispahića, autora muzike Emira Bukovice, te mnoge druge.
Emir Bukovica je novi muzički projekat pod nazivom Bukowskee pokrenuo još 2018. godine. Riječ je o samostalnom projektu, u kojem se predstavlja kao producent i autor pjesama nešto drugačijih od onoga što radi u sklopu rok benda Emir & Frozen Camels u kojem je lider.
U svrhu očuvanja historije Bukowskee je kreirao novu pjesmu i spot pod nazivom „Mahala zna“.
“Radi se o pjesmi koja će nekog možda malo i iznenaditi i koju sam napisao u okviru projekta Virtualni muzej starih zanata za koji sam radio cjelokupnu muziku. Snimanje je bilo zanimljivo i totalno drugačije od svih dosadašnjih”, izjavio je Bukovica.
Još jedna ppoznata ličnost koja je podržala projekat „putovanja u prošlost“ jeste Ahmed Imamović, pod čijom je rediteljskom palicom sniman spot. Tim koji je snimio ovaj eksperimentalni VR video 3D kamerom je Sarajevo Graphics Group.
Sa novom pjesmom Bukovica je zadržao prepoznatljivi ton autorskog rock ‘n’ rolla, sa povremenim izlazom iz okvira što dovodi do stavljanja u fokus pjesmu i samu muziku.